Hjælpen er kun ét klik væk – ny brugervenlig helpdesk!

Antallet af Liveasset brugere vokser markant. Derfor har vi hermed fornøjelsen af at lancere en gennemgribende opdatering af vores helpdesk system.

Liveasset brugere kan nu fra ét og samme sted:

  • Finde svar på ofte stillede spørgsmål i hjælpearkivet. Begynd blot at skrive, så forslås hjælpeartikler straks af den indbyggede ‘live-search’.
  • Se dokumenter relevante for din virksomhed.
  • Downloade Tablet / Smarpone APP’s og filer.
  • Oprette supportsager (tickets) for hjælp, indmelding af fejl, ønsker til ny funktionalitet osv.
  • Føre en nem dialog med helpdeskmedarbejderne inde i hver ticket (når ticket opdateres bliver du notificeret via mail).

Sådan får du adgang

Klik inde fra Liveasset blot på ‘Hjælp’, så åbnes helpdesken automatisk. Havde du adgang til den gamle helpdesk, kan du blot bruge de samme brugeroplysnigner. Ellers kan du nemt registrere dig på ny.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *