Om Os

I Ayipa har vi siden 1998 udviklet IT til virksomheder der har medarbejdere i marken. Omdrejningspunktet for vores aktiviteter er i dag Liveasset®, et af verdens mest brugervenlige systemer til ressourcestyring af mobile medarbejdere.

Har du blot 10 serviceteknikere i marken, der hver løser 3 opgaver hver om dagen ude hos kunderne, bliver det til over 20.000 opgaver på 3 år. Forestil dig at du skulle koordinere og dokumentere alle disse opgaver med mobiltelefoner og papir – så ved du hvorfor næsten alle virksomheder der leverer ‘on-site’ service har brug for det alternativ vi tilbyder.

Tiden er nemlig løbet fra at sende sine medarbejdere i marken med papirblanketter og en mobiltelefon som eneste livline. Og i Ayipa hjælper vi nogle af markedets hurtigst voksende virksomheder med i stedet, at opbygge deres serviceforretning omkring et centralt IT system der integrerer smart phones, tablet pc’er og bærbare computere.

Platformen vi gør det på er Liveasset® som produceres, markedsføres, implementeres og supporteres af Ayipa.

Liveasset har håndteret over 180.000 opgaver for store og små danske servicevirksomheder, og er bredt anerkendt som markedsledende på innovation og produktmodenhed!

Fig.1 Ayipa ledes af 41-årige Stifter og Adm. Direktør Torben Christian Jansen.

Sådan er virksomheden sammensat

Ayipa er en 100% danskejet virksomhed med hovedsæde på Landgreven i København, der beskæftiger medarbejdere indenfor salg og produktudvikling.

I 2009 udvidede vi med et fuldt ejet og ledet datterselskab i Ukraine, for nemmere adgang til højt specialiseret arbejdskraft. Kontoret i Kiev beskæftiger således udviklere og projektledere, og varetager i dag under hovedkontorets ledelse store dele af produktionen.

Hvad kan du forvente dig af os?

Vores stærke team af IT-specialister og IT projektledere hjælper din virksomhed med at:

  • Identificere områder hvor IT-baseret ressourcestyring af mobile medarbejdere kan give store produktivitetsforbedringer.
  • Sammensætte en Liveasset® løsning som kan vokse med virksomheden i mange år frem.
  • Og styre implementeringen i mål til den aftalte tid og pris.

At komme rigtigt fra start med IT til service kræver grundig rådgivning, og det prioriterer vi højt. Vores fornemmeste opgave er at få det optimale ud af din virksomheds erfaringer og forholdene som de er. Omvendt synes vi det er spændende at være en del af ‘nerven’. Den der ligger i fremskridtet og i din virksomheds evne til at sætte standarden og dagsordenen i jeres branche.

Liveasset har bidraget til at flytte overliggeren for service i mange brancher fordi vores kunder koordinerer arbejdet smart, har fjernet papirgangene, struktureret og automatiseret kundedialogen, fakturerer dag til dag osv!

Fig.2 Hovedsædet i hjertet af København beskæftiger medarbejdere indenfor salg og produktudvikling.

Fig.3 Produktionsafdelingen i Kiev beskæftiger højt specialiserede programmører og projektledere. Kontoret ligger 15 minutters kørsel fra centrum i området Beresteyska.